Programovací jazyk | Softvér | Metodika | Dáta | Doplňujúce info |
---|---|---|---|---|
Alan (pre ZŠ) | Prostredie Alan | Alan - metodický text | Alan - dáta k úlohám | Programovanie zvukových príbehov. Potrebný je eSpeak. |
Coshi (pre ZŠ) | Prostredie Coshi | Coshi - metodický text Coshi - text pre žiaka |
Coshi - dáta k úlohám | Programovanie pohybu robota po ozvučenej hracej ploche. |
Coshi 2 (pre ZŠ) | Prostredie Coshi 2 | Coshi 2 - text pre žiaka | - | Programovanie pohybu robota po ozvučenej hracej ploche pre pokročilých. |
MusIK (pre ZŠ) | Prostredie MusIK | MusIK - ukážky úloh | - | Programovanie hudby. |
BlueBot (pre ZŠ) | Dodávateľ | BlueBot - metodický text | - | Programovanie robota BlueBot. |
Code Jumper (pre ZŠ) | Dodávateľ | Code Jumper - metodický text | Code Jumper - kategórie zvukov Code Jumper - nahrávky k úlohám |
Programovanie zvukov pomocou fyzického programovacieho jazyka Code Jumper. |
Python (pre SŠ) | NVDA Python konzola, Visual Studio Code, Google Colaboratory |
Python - pracovné listy (adaptované pre nevidiacich v PDF), abcPython - pracovné listy pre Python (originál vytvorili A. Blaho, Ľ. Salanci) |
Adaptované pracovné listy (DOCX) | Adaptované pracovné listy k jazyku Python pre nevidiaceho žiaka. |